søndag 1. februar 2009

tomprat

oioioi!
En hel måned uten noen tanker eller opplevelser jeg føler må legges ut. Det er vel også tilfellet fortsatt, men det får da være grenser på hvor mye på latsiden man kan ligge!

For det første vil jeg bare si at jeg synes jeg skulle fått mer i stipend enn mange andre studenter! Totalpris på pensum dette semesteret kom på over 3500 NOK. Mens flere av mine medstudenter from another study klarte seg med å punge ut litt over 1000 lappen, og vi har samme stipend? redonkeylips!

Ja, der var det ute av verden!
In other stories har jeg funnet 3 sanger jeg vil ha spilt i min begravelse; Mozart sin requiem, Green Day med time of your life og til slutt en allsang med always look on the bright side of life, med straffepoeng om man ikke klarer plystringa. Ingen vil ta på seg å huske dette fo; da lever jeg forhåpentligvis ikke, eller, det vil jeg ikke tenke på!
Så nå står det her iallefall, noen bør få det med seg! OG når kisten blir senket vil jeg ha musikken som kommer når Mario går ned i rørene. kthnx.

Ellers er det lite som surrer i hodet mitt for tiden, sad, but true.

1 kommentar:

Tonje sa...

yeaaah du e tilbake!!! Forresten.. kan putte sangan i minneboka, men satse mange penga på at det e maaaaange hundre, kanskje tusen år til eg treng å ta dem fram igjen :)