tirsdag 3. februar 2009

jeg er ikke sint, jeg er bare veldig skuffet

Miljøagentene. Meget godt konsept. Miljøet trenger å bli tatt vare på, verden faller sammen på så mange nivåer nå. Men barn som miljøagenter, og reklamene for miljøagentene. Really?
Hvilke foreldre vil melde barna opp til noe som iførlge reklamen betyr at de små de jobber så hardt for å ta vare på skal stå å snakke til dem i en nedlatende tone for ting som gleder dem.
Selvsagt faren med bilden drøyer det litt bed å "burne" eller hva det nå heter. Men den stakkars moren som kanskje endelig etter mye jobbing for penger og familie, skal ta seg litt tid til seg selv, for så å få leksa opplest av avkommet sitt.
Hvem ser disse reklamene og tenker; "dette vil jeg at mitt barn skal få ta del i!"

Dessuten tror jeg de fleste barn ikke har de store problemer med å si ifra når de mener noe er galt.

phew! tilbake til gode og ondeeeeee... lesing!

Ingen kommentarer: