lørdag 27. desember 2008

hei og ho ho ho

Der var jula overstått! sånn delvis iallefall, nå kjenner jeg det går sakte men sikkert mot nyttår og nye muligheter... som man tenker hvert år, men er det egentlig den store forskjellen? nei. Ikke egentlig.

I tåken etter gårdagens festligheter mener jeg å huske å ha gitt et løfte om å lage et aldri så lite innlegg i dag. Har ikke noe tema egentlig, but ill give it a go!

En ting med julen etter å ha blitt litt eldre er å ikke lengre få sånne små whatevergaver. Ingen flere nisser i glass man ikke vet hvor man skal plassere, eller andre gjenstander av glass og annet materiale. Ingen flere cdplater man aldri hører på(iallefall ikke offisielt).
Har fått mange flotte gaver tilpasset meg og min personlighet. En bbc serie om egypt, tvserien Holocaust med Meryl Streep (for mange glemmer denne grusomme delen av historien!) soundtracket til filmen Amadeus, penger og høytaler til mr. Pod er noen. Ser at året sm student vil få en noe treg start.

Så nå spilles Mozart med noen sjeldne innslag av Queen på øytalerne til mr. Pod og jeg er nydusjet og ren(dagen derpå dusjen er den beste i verden. Den går nesten beyond kroppslig hygiene), har nettopp spist og venter på at planene faller på plass for kvelden. Livet er egentlig ganske så flott og rolig for tiden!
OG jeg tror jeg har et syndrom. Hver gang jeg har drukket drømmer jeg om kjendiser. Er det flere som har det slik?

Ellers har jeg et musikktips til de som ennå ikke har oppdaget geniet som er Leonard Cohen (det bør være få av dem!). Fantastisk!

Men nå er det slutt for nå! Beklager mulige skrivefeil og feil bruk av ord.

Hade på badet!

2 kommentarer:

Tonje sa...

Så bra, endelig! Og hvis du likevel skal ha en treig start på semestret så kan du godt følge opp med litt hyppigere blogging, savner det :)
Klem..

Karoline sa...

awh, skal blogge hyppigere kun i din ære! Og holde meg oppdatert på konserter i Oslo! ;)