mandag 21. april 2008

Jeg er helt satt ut etter fredagens festligheter. Helt fullstendig satt ut, eller, bare glad over å tenke tilbake på det.
Det hele startet med besøk av ei herrlig jente, cider for første gang på lenge(man kan alstå fortsatt vise til feminine tendenser) og filmen Kalde Føtter som jeg vil tørre å påstå at jeg er litt over gjennomsnittlig beigeistret for, og her kom den flotte delen; jeg har funnet noen som ler like ukontrollert som meg i på de samme delene! Organisten og klokker scenen( se filmen, forstå og se at det er det morsomste man kan se!!) ble spolt tilbake iallefall 5 ganger og holdt på å gjøre at vi kom forr sent til bussen, hvilket vi flinke jenter klarte å passe på å ikke gjøre!

Da vi kom til studenthuset hvir disse flotte bandene vi skulle se skulle spille, trodde vi vi var forr sene, men det viste seg at de ikke ville starte før klokka halv 12(!) det er ganske sent når 3 konserter skal spilles og høres og fjerner alt håp om å trekke til andre uteplasser for å slenge.
Men forr all del, de tok igjen for all venting og mangel på øl fra andre utesteder. Gatas Parlament var først ut og jeg har endelig funnet noen som rapper som jeg kan si at jeg liker svært svært godt! Hopalong Knut trenger ingen beskrivelse, de leverer som alltid og ser oppriktig glad ut for å være der og at flere mennesker har lært seg sangene deres. Som Suppe som egentlig ikke trengte vokalisthjelp. Fantastisk å være en del av!
Samvirkerlaget... sukk.. Akkurat da jeg trodde jeg ikke hadde mer energi til å hoppe på en eneste sang til(hadde stått da samme plass siden leeeeenge frø konsertene startet, tilogmed mellom konsertene) skylte en bølge med glede over en sliten sjel!
Hadde jeg kunnet gå på slike maratoner hver dag hadde jeg ikke trengt å ha dårlig samvittighet for å ikke slite meg ut på sats, det sier jeg!

Men det stoppet ikke der. Jeg hørte bergenserdialekt(over gjennomsnittlig begeistret for den også, nudge nudge say no more!) snakket med en av skuespillerne i filmen vi hadde oppvarming til, Lasse Valdal på telefonen, jeg syns å huske at han gjorde narr av dialekta mi, men jeg tilgir! han kan gjøre som han vil, jeg er over gjennomsnittlig begeistret for han og filmen uansett!

Ellers gikk kvelden finfint og flere opplevlser jeg ikke vil dele med eventuelle lesere, på dette tidspunkt i allefall...

ja! jeg har en liten PS her; koden på hvorfor glasscola er så populær er løst! Tuppen man drikker av er formet som et penishode!! null tull!
jeg fant ut at den tingen man trekker ned med på do i min leilighet også er formet som deler av mannens kjønnsorgan. De tar over verden! en flaske og toalettbit av gangen!

1 kommentar:

VALK sa...

Karoline da! Du må jo sei frå når du begynne å blogge!
Du får ein link av meg. Og - fiks sånn at folk som ikkje e registrerte også kan kommentere ;)