mandag 5. mai 2008

Oppdatering

Vel, lang tid har gått, men ikke mye har skjedd siden sist. Eksamen er det eneste som står i hodet mitt. Eller, iallefall det eneste som burde stå i hodet mitt. Tiden min går for det meste til lesing, men jeg er kanskje litt for flink til å go meg selv pauser når en god anledning byr seg, og hvem prøver jeg å lure, når byr egentlig ikke anledningen seg til å bryte av lesing av kjedelig stoff?

Uansett. Helgen har vært brukt godt synes jeg selv. Jeg har vært hjemme, hvor jeg har lest(faktisk!!), vært sammen med min søte familie både hjemme og vi tok en tur til senja for å nyte den deilige sola i fantastisk landskap ved oldeforeldrene mine sitt hus hvor besteforeldrene mine har "hytte". Selvfølgelig hadde jeg glemt å lade kameraet før jeg dro, så ble ingen bilder n heller til å vise hvor vakkert det kan bli!

Vi besøkte også oldemoren min, som jeg har hatt utrolig dårlig samvittighet for siden jeg ikke har sett henne på mange mange måneder. Hun så lenge på meg da jeg skulle dra før hun sa; "du e no bidd så voksn, no må du vell gjefte deg snart?" ingen press der nei!

Til slutt vil jeg bare si at tross eksamenslesing, tanker om ting som burde vært gjort, opplevd, stress og ekstremt lite penger, så er jeg lykkelig, hva man enn legger i det ordet. Jeg føler meg flott, framtida ligger åpen foran meg, og det er bare jeg som kan styre den. Dette er kanskje noe de fleste vet, men jeg har en tendens til å ta det for gitt, ikke nå, alt er bare herlig!

Ingen kommentarer: