torsdag 17. april 2008

Fantastisk øl!

Fantastisk kveld i går! Deilig øl, fantastisk band og herrlig selskap! Hvordan toppe dette? Vet ikke, men jeg skal gjøre et sabla godt forsøk på det i morgen!
En eller annen full person som satt ved bordet bak oss sammenlignet hele tiden bandet med Nick Cave and the Bad Seeds, noe det virkelig ikke er noen grunn til, ingen sammenheng i det hele tatt, men han fikk med til å le, og det er nok for meg!

Ellers var utsiktene for kvelden bra da jeg etter bare en halv øl kjente meg nummen i bena. Og bedre ble det! Deilig å møte igjen mennesker man ikke har møtt på lenge, mye å prate om, og dette mennesket er over gjennomsnittlig lett å prate med.
Over frokost fant vi ut hvorfor Cola har gjort så stor suksess. på glassflaskene er det et aldri så liten antydning til et penishode, tolk det som du vil, men det er der! Det er der!

Desverre er detaljer fra kvelden enten borte eller bare upassende å legge ut. Det eneste verdt å nevne er at jeg vet noe fantastisk dere ikke vet, og jeg hadde en prat om Star Wars med favoritt onkelen, hvor jeg glemte navnet til Cewbacka, flaut, og meget irriterende, jeg hadde inget annet valg enn å kalle han for; han hårete som sier rrrrraaaa(dårlig forsøk på å gjennskape språket)(her kan det også nevnes at jeg prøvde å høres ut som R2D2 på et tidspunktm ikke for at jeg glemte navnet, men bare fordi.. vel, disse detaljene er også heller usikre)

Ser mye frem til en fantastisk dag og kveld i morgen, Kalde Føtter og konserter er bra!

Ingen kommentarer: