tirsdag 9. september 2008

eksamen? hæ?

Ja, du leste nok riktig! Allerede sitter jeg med min første eksamen og biter negler. Jeg har ikke skrevet en skikkelig tekst.. sånn på universitetsnivå iallefall siden, aldri? Har ikke skrevet en argumenterende tekst siden iallefall ungdomsskolen. Dette er galskap! Jeg har foreløpig kun skaffet overfladisk stoff som kan brukes og hadde ikke regnet med at jeg mister hele torsdagen til jobb og dobbel forelesning i arkeologi.. huff huff huff.. Når skal man lære? Men jeg gir meg selv klapp på skulderen, jeg utsatte bare i to dager, og det va satt av til kjøretur hjem, litt familietid og feiring av bursdagen til en av mine beste!
Nå begynner jeg å varme opp til to våkenetter etterfulgt av lange tidlige forelesninger etterfulgt av arbeidshelg. Alt skal liksom komme på en og samme gang! Vel vel, folk har klart det før meg!
Det største stresset er at disse eksamene skal "rettes" av medstudenter i første omgang.. HJELP! jeg får fullstendig prestasjonsangst!
så! ønsk meg lykke til! jeg føler på meg at jeg kommer til å trenge det!
(forresten noen gode tips til noe annet enn kaffe som kan holde meg våken?)

Ingen kommentarer: